Heb jij hem al gezien? De nieuwe tv-commercial van  Dosign draait sinds 1 september op Discovery Channel . In opdracht van CROB droegen wij tekstueel bij aan de crossmediale campagne rondom deze commercial.

De tv-commercial

De tv-commercial is de belangrijkste drager van de campagne. In één minuut neemt hij je mee in de wereld van de engineer. En brengt hij een ode aan de Dosigner: geboren engineers en gedreven innovators die klaarstaan voor de vraagstukken van vandaag en de uitdagingen van morgen. De commercial laat zien waartoe de Dosigner in staat is, ondersteund door statements als: ‘He blurs the lines between realities and rewrites the rules of time and space. Envisioning a world that we can only dream of.’ en ‘He connects the day with the promise of tomorrow.’

Online en offline exposure

De crossmediale campagne rondom de tv-commercial, bestaande uit o.a. billboards, advertenties en online banners, laat zien: ‘this is the Dosigner’. De advertentielijn gaan we hierin nog een stapje verder, door in te gaan op een aantal concrete vraagstukken waar de Dosigner mee geconfronteerd wordt.

Campagne bekijken?

Op de campagnepagina van Dosign vind je de commercial, de advertentie en het billboard.